1. Je cena za pokoj nebo osobu?
Odpověď: Cena je za pokoj a noc včetně snídaně.
2. Je pokoj se sociálním zařízením a televizí?
Odpověď: Ano, pokoj má vlastní sociální zařízení a televizi.
3. Od kolika hodin podáváte snídaně a jakou formou? Je možné snídani servírovat dříve?
Odpověď: Snídaně se podává formou bufetu od 8,00 – 10.00 hodin. Po dohodě je možné snídani podávat dříve.
4. Je možno dokoupit večeři?
Odpověď: Ano, večeři je možné dokoupit. Jídla vybíráte z jídelního lístku, nebo je k dispozici jídelní lístek – polopenze.
5. Kolik stojí večeře – polopenze?
Odpověď:Večeře polopenze- za dospělého zaplatíte: 130,-- Kč, děti: 90,-- Kč. výběrem z 15-ti jídel denně
6. Jakou formou se podává večeře?
Odpověď:Večeře se podává kontinentální formou, vybíráte z jídelního lístku nebo z lístku – polopenze.
7. Jaké se točí pivo?
Odpověď: Točíme pivo Gambrinus 11 Exelent a PILSNER URQUEL
8. Je možné uvařit dietní jídla nebo bezlepková jídla.
Odpověď:Ano, uvaříme Vám dietní i bezlepková jídla.
9. Je možné vyprat prádlo?
Odpověď: Ano, prádlo Vám vypereme za poplatek.
10. Je možno zapůjčit dětskou postýlku.
Odpověď: Ano, postýlku Vám zapůjčíme, je zdarma.
11. Je možné obdržet antialergickou deku?
Odpověď: Ano, jsou na pokojích všude , včetně fénů v koupelnách
12. Kde se parkuje?
Odpověď: Parkoviště je u hotelu a je pod dohledem zdarma
13. Poradíte nám s výlety?
Odpověď: Ano, poradíme a doporučíme Vám výlety v našem okolí.
14. Je v objektu lyžárna?
Odpověď: Ano, v objektu je lyžárna.
15. Je možné platit platební kartou?
Odpověď: V současné době platební karty nepřijímáme.
16. Kdy se platí ubytování?
Odpověď: Ubytování se platí při příjezdu nebo druhý den po příjezdu.
17. Je u Vás možno platit na fakturu?
Odpověď: Ano, je možné platit na fakturu, musí být zaplacena před příjezdem.
18. Přijímáte šeky EUROREST a EUROŠEK?
Odpověď: Ano, přijímáme tyto šeky.
19. Je u vás v hotelu zdrama Wifi síť?
Odpověď: Ano, Wifi síť je zdarma na všech pokojích.
20. Je možná platba na fakturu ?
Odpověď: Ano